Samstag, 30. April 2011

Kosova e ime e dashur te dua edhe keshtu si je !

Kosova e ime e dashur te dua edhe keshtu si je , sikur Lisi i perkulur mbi Dhe, edhe pse nuk je ashtu siq deshiroj te jesh , si nje Nuse e bukur, si nje Lule.Po te shkruaj pak me shprehje romantike,por ky romantizem i imi per ty o Atdhu i im i dashur buron nga Zemra e ime qe eshte e mbushur plot dashuri per qdo pjese te Trupit tend , pra e qdo Gjymtyre , pra deri ne Molekulat qe jan te perbera nga Thermijat me te imta te quajtura Atome.
Edhe sot sikur dje ,por edhe neser qdoher te kam dasht ,te dua dhe do te te dua ore Vendlindja e ime sepse aty tek Ti e kam Votren time ku u linda,Aty kam Folen ku un jetova ,u rrita duke me perkundur Nena ne Djep duke me thurur Ninulat me te bukura foshnjore, ne Ty o Vendlindja e ime e dashur u edukova nga Prindrit e mij te dashur se si duhet me te dasht, dhe me ty per te bashkjetuar gjer ne vdekje.
Skur Naim Frasheri qe dikur e donte shum Shqiprine dhe e quante Kopsht me Lule edhe pse nuk ishte ashtu ,edhe pse ishte e shtypur e robruar dhe e shfrytzuar gjer ne palce nga Pushtuesi Perandoria Osmane-Turke dhe nga Bashibozuket Shqiptar,ashtu edhe une sot njelloj e dua Kosoven e dua qe te jet nje Kopsht me Lule te fymoj e Lir dhe e Bashkuar me Shqiprine,qe sot Kosova e ime e dashur per fat e keq ende nuk po mundet te frymoj lirshem sepse ia kan nxan Frymen Armiku i Yn Shekullor Serbia Shoveniste me disa Miqt te vet Nderkombtar te Instaluar ne Kosove dhe qe po hiqen si Miq te Popullit Shqiptar.
Kosova e ime e dashur te dua edhe keshtu si je por do te kisha deshiruar te jesh ndryshe pra e udhhequr nga Bijt me te mir te Popullit Shqiptar,por jo nga Ish Titistet Komunisto Jugosllav pra Shqipfolsit nga Kosova si dhe nga ata qe duke u thirrur ne Qeshtjen Kombtare dhe ne Deshmort dhe Vlerat e Luftes se fundit Qlirimtare kunder Serbise,sot po te gjymtojn Trupin dhe po bejn Tradhti Kombtare,qoft duke u munduar qe ne menyr Jurdike qe te Qkombtarizojn Popullin tend Shqiptar duke ta shendrruar ne nje Popull Multietnik Kosovar,duke ia zevendusuar Simbolin Kombtar Shqiptar me nje Simbol Multietnik Kosovar,dhe ty Kosova e ime qe ke qen dhe je qdohere Shqiptare po te quajn Multietnike Kosovare per hir te disa Miqve Nderkombtare qe ne realitet jan Armiq Nderkombtar te Popullit Shqiptar.

Keine Kommentare: