Sonntag, 17. Juni 2007

HEQJA E FLAMURIT; Nga Esat Avdyli

Esat Avdyli

Heqja e flamurit

Kaloi shumë kohë që ka filluar të flitet për simbolet e Kosovës. Sa e presim me gëzim satusin e ardhshëm që sipas politikanëve do të jetë “pavarësia”, aq tani po e presim me skepticizëm, bile edhe ndoshta do të lind urrejtja për ndryshimin e simboleve kombëtare, sidomos flamurit.

Asnjëherë nuk e kam mednuar se do flitet për ndryshimin e flamurit tonë. Asnjëherë nuk kam menduar se do të del një birë shqiptari i cili do të propozoj që flamuri ynë të hiqet nga valvitja e lirë në trojet tona...Asnjëherë nuk kam ëndrruar se do ta shkëpusim historinë tonë shumëvjeçare...Dikush mund të pyes: Si kështu ?

Mendoj se është shumë e lehtë të kuptohet qëllimi. Po e hoqe flamurin e hoqe identitetin, krenarinë, qenien e kombit, burrërinë, mençurinë, trimërinë, bujarinë, besnikërinë dhe mbi të gjitha sakrificat...

Pra kjo është e vërtetë..Më nuk do të jemi shqiptarë, më nuk do të jemi komb, sepse nuk ka komb pa flamur, më nuk do të jemi ata që ishim..

A u desht kjo ?
Çka na nevoitet pavarësia pa flamur, pa burrëri, pa krenari, pa...?

Secili popull i ka kremtet dhe festat e veta. Secili shtet mundohet sa më denjësisht për ti shënuar dhe nderuar ato...

Flamuri ishte simbol i identiteti kombëtar. Flamuri ishte emër krenarie që në vetëvete ngërthen tërë qenien e kombit. Dhe përherë dyngjyrësh Kuq e Zi...Dhe përherë i pandryshuar...
Flamuri ynë ishte, është dhe do të jetë histori më vete. Për lavdatë e për lakmi. Me pesë shekuj jetë e rezistencë...E tani dikush dëshiron që mos ta kemi...E tani dikush tenton të na mashtroj se kinse pavarësia nuk po vika me këtë flamur...Kjo mbase do të jetë absurdi më i madh i këtij shekulli të posa filluar...
Me pend e pushkë gjatë gjithë historisë Çetat e lirisë marshuan, hapëruan, ecën e triumfuan nën këtë flamur...Qielli i Kosovës shumëherë qe përflakur, por popërflaket edhe tani po me këtë e për këtë flamur...Kam bindje të thellë se populli im liridashës nuk do të pranoj asnjëherë që në këto troje të valoj flamur tjetër...Që vendin e shqiponjës ta zë ndonjë shpendkeqe, ndonjë rrotë, ndonjë....Jo kjo nuk do të realizohet...Për këtë politikanë të nderuar hapni sy e vesh, zgjoni menjen dhe ndërmarrni hapa...Reagoni e kundërshtoni atëherë kur duhet, sepse po kundërshtoi populli do të kemi tjetër atmosferë...Dhe tani, pikërisht tani është momenti të reagoni dhe të thono troç: Jo flamurin nuk e ndërrojmë...Jo historinë, trashigiminë nuk e shkurtojmë. Jo...Jetën nuk po e fillojmë që nga tani, por e kemi nisur me mija vjetë më parë...
Flamuri ynë i shejtë valoi në ballë të çetave liridashëse në Drenicë, në Dukagjin, në Llap e Gollak, në Karadak, në Preshevë, Kumanovë, Tetovë e Shkup...
E tani...? Çka fituam...?
Dhe kur tani flas e shkruaj për flamur trupi më rrënqethet, zemra shton ritimin e rrahjeve...dhe...humbja e identitetit tonë kombëtar

1 Kommentar:

Ribashkimi Kombtar hat gesagt…

Miq te nderuar nga gjith shkrimet qe kam pranuar gjer me tani per mes email adreses jam munduar qe ti publikoj te gjitha,qe kan si qellim rizgjimin e kombit ton Shqiptar per qlirim dhe ribashkim kombtar,sepse sopereseri po luhet nje loj e rrezikshme nga disa nga strukturat nderkombtare ne lidhje me arddhmerine Trojeve Shqiptare ne pergjithsi e ne veqanti te Kosoves.

Pershendes te gjith ata qe me shkruajn dhe qe hyjnne faqen Shqipria e Rbashkuar.

saimir nikqi